Angelique Duvekot-Aarnoutse (53). Weduwe. Opgegroeid in het centrum. Haar ouders hadden café De Rode Lantaarn in de Nieuwstraat. Werkt bij de gemeentelijke reinigingsdienst. “Ik heb 17 jaar achter de vuilniswagen gelopen. Daar kent iedereen me van. Nu werk ik op mijn eentje met een kleine wagen. Mijn wijk loopt van het Middengebied tot aan het […]